pátek 12. srpna 2011

Výprava do MoMa

Dnešek nebyl nijak zajímavý.Já vím, ne moc zrovna poutavý začátek.
Opět jsem si užívala města plnými doušky. Plán byl navštívit The Museum of Modern Art (MoMa). Nějak jsem si zvykla chodit pěšky, navíc jsem měla dostatek času, takže jsem zvolila klasickou "přepravu" nožmo. Pár zastávek v shops a jedné útulné cukrárně, kde jsem okusila pro mne už dostatečně známe makronky.



Z mého plánu, strávit několik hodin v MoMa nakonec sešlo. Důvod byl jediný. Hrozně dlouhá fronta. Chyba byla jít do muzea hned ráno, kdy se otevírá. Příště nebudu tak aktivní a přijdu odpoledne. Aspoň jsem obhlédla terén, takže už vím co a jak. Ale nebyla to tak marná cesta jak se teď může zdát. Mé kroky mne zavedly do MoMa's shop plného designových věcí a vychytávek. Hodně mi to připomnělo podobný shop jaký jsem navštívila v British Museum (London, of course) Nejvíc mne zaujaly šperky a ještě pár vtipných udělátek, asi tam pár dolarů nechám.

(MoMa's shop - taštička z keyboard čudlíků)

Cestou zpět ke škole BB objevila skvělý Urban shop (není to přesný název, ale vím kde to je, ha!)
Po škole jsem potkala Marii (francouzká kamarádka). Byly jsme domluvené, že v sobotu se půjdeme pražit na Long Beach, ale přijel jí do NY strýček, takže z toho sešlo. No slíbila, že příští sobotu jdeme, beru jí za slovo:D Tímto mé plány na zítřejší den totálně padly. Asi zůstanu doma na Long Islandu. Trochu si odpočinu od každodenního blázince (i když, já jsem si ten jablečný blázinec totálně zamilovala) a trochu se zrelaxuji. Co budu dělat v neděli to ví jen mé nedělní já. Ode mne pro dnešek vše.
Vlastně ještě jednu věc mám na srdci.
Možná to bude smrdět sebestředností, ale pokud čtete tenhle blog, něco vás zaujalo, na něco se chcete zeptat, tak není problém. Od toho tady jsou komentáře. Přece jen nějaká ta odezva je příjemná. je pravda, že blog píšu především pro budoucí BB, až bude stará a šedivá, aby si vzpomněla, že byla v New Yorku, ale určitě by mne potěšil nějaký váš ohlas. Thanx guys :-)  
Dobrou noc/ráno/dopoledne/odpoledne/večer !

                                                                                                                                                       BB.

Žádné komentáře:

Okomentovat