středa 10. srpna 2011

Pár dopoledních postřehů z NY

Dobré ráno a je mi jedno že v Čechách je odpoledne!:D Zrovna sedím na dolním rohu Central Parku, konečně jsem se odhodlala sem jít. Pěšky. Už bych si konečně měla pořídit Metro Card, je to akutní, protože jsem po NYC nachodila určitě desítky km. A to nepřeháním. Podepsalo se to na noháh - dva oteklé puchýře se na mě smějí každý večer ve vaně.  Mám pár postřehů takže je sem hodím. Ranní cestou na Penn Station mě úplně dostalo, jak téměř  každý ve vlaku trávil čas na iPadu. Ta věcička mě dneska tak nadchla, že je nevyhnutelná její koupě! (nevím kdy a nevím kde na to vezmu:D) Celou cestu jsem fascinovaně hleděla na iPad pána vedle mne sedícího. Projížděl všechno možné včetně zpráv. To šílenství v Londýně je teď plná televize a net. Jediné slovo, které to vystihuje je psycho. Něco takového jsem spíš čekala tady v NY, ale v LNDN?
Další postřeh z dnešního dopoledne je fakt, že pokud jste turista a nechcete, aby vás na každém rohu ulice otravoval nějaký ňouma s letákama, a aby na vás hulákal kdo ví co ještě, oblečte se co nejvíc výstředně. Já si dneska na sebe vzala celkem crazy legýny a jednoduchý top bez ramínek a světe div se! Konečně jsem měla pokoj. Infiltrace splněna, zítra na sebe navleču něco podobného.
Bod třetí se točí kolem řízení dopravy policistkou. To bylo teda něco! Nad Times Sq. je dost rušná a velká křižovatka a dneska na ní nefungoval ani jeden semafor. U nás by to byla katastrofa. Tady se doprostřed postaví malá dáma snědé pleti v policejní uniformě a vše funguje jako kdyby ani žádná porucha nebyla. Awesome. Možná je to malá věc, ale já sem si nechala kvuli ní ujít tři bíle packy (v USA mají místo červených a zelených panáčků na přechodě buď červenou nebo bílou packu) Další super věc je, že nemusíte nutně čekat na bílou hnátu, takže něco podobného jako v Londýně nebo v jiných světových metropolí.
Zrovna mám 10:42 a.m. Nic se mi nechce, takže hodlám ještě nějaký ten čas zevlovat v jednom bistru-bufetu, říkejme tomu jakkoli. Ten hovězí sendvič co jsem si objednala už nemůžu. Je moc velký a už je při mé smůle studený, tudíž ne tak dobrý jako za tepla. Uvažuji, až se přemůžu, že bych vyrazila do Central Parku to tam trochu sjet okem, ale kdo ví. Mám cca 4 a něco hod. na cokoli. Pak se odebéři do školy, ale dneska je den, kdy se mi nic nechce. Nejradši bych šla spát. Je možné, že na mě doléhá ten časový posun. Večer mého času upnu kraťoučké video z Times Sq. a možná ještě nějaké ty fotky, aby se neřeklo. Have a nice day!
                                                                                                                                             
                                                                                                                                                           BB.

Žádné komentáře:

Okomentovat