pondělí 15. srpna 2011

In Carrie's footsteps.

Začátek druhého týdne mého pobytu byl ve znamení mé srdeční záležitosti, Sexu ve městě. Pokud znáte tento kultovní seriál (hovořím pouze ke skalním fanynkám, a k malému procentu fanoušků, kteří znají všechny série jak své boty, nemyslím ty, kteří viděli pouze ne moc zrovna povedené dva filmy),  ale pochopitelně pokud vám tenhle seriál zrovna nevoní, číst dál vám rozhodně nezakazuji. V devět hodin ráno jsem měla sraz s mojí francouzskou skorospolužačkou a kamarádkou v jedné osobě, Marií ve Starbucks kousek od Penn Station. Měla jsem menší zpoždění, jelikož jsem zmeškala vlak, který by mě dovezl přesně v 9am. do centra. Nevadí, Marie už měla v sobě půl latté a tvářila se spokojeně. Po krátkém briefinku jsme se společně odebraly na zastávku subway a sjely dolů do Downtown. Marie chtěla navštívit pád obchodů, které si vyhlédla, já improvizovala na místě. Vzhledem k tomu, že Marie je stejně zapálená do S&TC jako já, takže další cíle naší malé výpravy byly jasné. Nejprve jsme obhlédly SoHo a vlastně celý Greenwich a pak jsme se zaměřily na jednotlivá místa. První byla na řadě naprosto božská cukrárnička, oblíbená jak u Carrie tak vlastně u všech New Yorčanů - Magnolia Bakery. Neváhala jsem a zakoupila jeden malý cake a malý blueberry cake (blueberry cake sněden a delikátní, malý cake na mne čeká v ledničce) Po společném zjištění, že by bylo dobré zatít na nějaký ten lunch jsme počaly hledat nějaký ten podnik, nejlépe načichlý naším oblíbeným seriálem. Hlad byl celkem akutní, takže jsme zapadly hned do prvního italského bistra. Byla pizza, byl salát. Čekal nás asi hlavní bod programu. Byt, kde naše milovaná hrdinka psala své vtipné a osobité články a pojídala kvanta číny. Ještě před tím, než jsem objevily onou ulici, na které se tento byt nachází jsme poznaly krásy téhle čtvrti. Láska na první pohled. Bydlet tady, to bych byla s sedmém nebi. Jakmile jsem spatřila shody a vchodové dveře, zalil mě pocit...dá se říct absolutního štěstí. Možná vám připadám jako blázen, ale je to celkem zážitek, stát před něčím co jsme viděla snad milionkrát v televizi a později v laptopu. Ale nebyla jsem sama, za chvíli se u vchodu zastavila slečna nejspíš s přítelem a hned, že se tady musí vyfotit. Všechny jsme se na sebe spokojeně usmívaly. Prohodili pár vět. No nadšení. Fotku mám, rozmazanou ale mám. No co, není to má první návštěva, takže příště bude fotka už určitě ostrá.


 Plné dojmů jsme se pomalu odebíraly na subway station. Obě jsme měli školu od půl druhé. Ve škole nic nového, kromě testu. Jak mi dopadlo nevím, ale celkem jednoduché. Po škole jsem měla sraz s jedním hošanem, který se mi ozval skrze inzerát, který jsem si podala ohledně mého pobytu v NYC. Sraz před Macy's. Už z dálky se zdál jako velice sympatický mladý muž, Já neměla až tak moc času, takže jsme začli to Starbucks hodit řeč. Myslím, že se nevidíme naposled. V půl osmé jsem vypadla z centra. Ještě bych dodala, že dneska se změnil NY na jeden velký dusný skleník. Ale i to je NYC. Každým dnem ho mám radši. Nejspíš mě čeká těžké loučení:D     Dobrou noc/ráno atd. A díky za zájem, pokud teda nějaký je! :-)

                                                                                                                                                      BB.

Žádné komentáře:

Okomentovat