úterý 9. srpna 2011

Den třetí, aneb miluju Pret!

Třetí den byl ve znamení prvního dne louskání angličtiny. Vtipné bylo že já hloupá přeměnila 2:30PM (američani nepíšou 14:30) jsem si spletla s 12:30 takže jsem si vesele jela do centra v 10AM. Ale co, aspoň jsem pocourala a vyrobila konečně nějaké fotky. V plánu bylo zahrnuto i "výšlat" na Empire State, but I was overeating, so I desidet to go there tomorrow. Napadl mě geniální nápad a to, že strávím zbylý volný čas v nějaké kavárně-sendvičárně. Do oka mi padl Pret A Manger. Tenhle řetězec si mě získal už v Londýně. No a musím říct že jsem si to tam po dnešní návštěvě zamilovala. 2 hodiny "žraní" a surfování na rohu ulice (je to tam zcela prosklené, takže jsem měla možnost pozorovat cvrkot z ulice v pohodlné kožené polstrované sedačky. Po zjištění že se už několikrát obměnily zákazníci a já tam sedím jak nějaká Carrie, které Aiden předělává byt (sorry, tohle jsem si nemohla odpustit:D), jsem usoudila, že je načase zdvihnout kotvy a trochu protáhnout prosezenou zadnici. Vydala jsem se směrem k Empire, pak jsem zahla, šla kousek po 5th Avenue a vrátila se zpět jinou ulicí na 7th Avenue. Při cestě zpět jsem procházela dost zvláštní st. . Dá se říct, že to byla asi ulice zahradníků. Na chodníku místo lidí stály samé keře, stromy a květiny nejrůznějších druhů. Byla to fakt parádní podívaná. Nikdy bych si nepomyslela, že něco takového může být zrovna v NYC.
Byl čas jít na hodinu, takže jsem neotálela a vydala se k budově mé školy. Při příchodu jsem šla rovnou na studijní oddělení. Ráda bych chodila na ranní hodiny, ty odpolední mi akorát zabijou čas, který bych ráda využila jinak. Slečna v kanceláři mi ochotně vyhověla, takže od příštího úterý budu chodit od půl deváté, cool!
Když jsem šla do třídy tak už byla tak z poloviny obsazená. Je to celkem malá, ale útulná, moderně vybavená místnost s interaktivní tabulí vepředu. Přivítala mě slečna (později se z ní vyklubala naše lektorka) Posadila jsem se a čekala až začne hodina. Překvapení bylo, že do třídy přišla i slečna (češka), kterou jsem potkala včera. Jinak národností složení je asi takové: Španělky, Japonky, pravděpodobně Francouz a ještě další ale to jsem nějak nechytla odkud jsou, tak snad příště. Téma dnešní lekce bylo 'jobs". Skvělý, každý něco řekl, řada přišla i na mne. Proslov o tom co bych všechno chtěla dělat lektorku asi zaujal (tvářila se tak) No, zatěžovat vás tím co jsme dělali pak nehodlám. Ale byla to sranda...na první den. Jsem zvědavá jak to bude dál! Po konci školy jsem ještě chvátala do Pret pro ten jeden sendvič se sušenou šunkou, parmazánem, rucollou a salátem hlávkovým - božský! A taky mě čekal nákup mé první Americké Vogue. Sice jí už mám křížem krážem prošlou (ať žije vogue.com!), ale mít papírovou verzi to jsem si nemohla nechat ujít. Doufám, že stihnu i tu zářijovou! Poté se konal úprk na Penn Station a frr Long Island Train domů. Dneska jsem musela poprvé přestupovat na Jamaica station, protože to nebyl přímý vlak. Zdrželo mě to asi o půl hoďku, ale co..svět se mi nezboural. Z Valley Stream station jsem šla opět pěšky domů, ale jinou, kratší cestou.
Z počátku to vypadalo, že zabloudím, ale díky mému super orientačnímu smyslu (díky bohu za něj!:D), jsem tu Hollywood ave. našla! Pro dnešek je to vše. "See" ya & GN ! :-)

                                                                                                                                                          BB.

Žádné komentáře:

Okomentovat