neděle 21. srpna 2011

Long Beach with the girls

Tak jsem se tam konečně dostala! Sobotní dopoledne a část odpoledne byla ztrávená na světoznámé pláži - Long Beach (možná to moc zveličuji), ale uznejte, L. Beach je pojem.
Ráno mne Eliza hodila k její kamarádce, Ramóně (nevím jak se to píše správně, takže jen z odposlechu)
Marie bydlí u Ramoniny rodiny stejně jako já bydlím u Elize. Obě jsou hostitelské. Velké překvapení bylo, když se najednou objevila moje spolužačka ze třídy, Švícarka Désirée. Obě jsme souběžně ze sebe vyhrkli What are u doing here???! Opravdu náhoda!
Na pláž nás ale jelo víc. Já, Marie, Denise (dcera Ramóny) její kamarádka (jméno mi bohůžel vypadlo, promiň neznámá-známá:-) ) Désirée a Anja jsme se vypravily autem, respektive velkou krávou nazývající se Toyota. Velká americká, kterou můžete mám dojem převážet i ten skot.
Denise řídila a my ostatní se naskládali dozadu. Z Valley Strem cesta trvala asi tak 20 min, takže relativně kousek. Na 11 dopoledne bylo na pláži relativně dost lidí. Neváhaly jsme, rozbalily osušky, já opozdilec na sebe navlékla plavky a hurá do vody. Ze začátku celkem studená, po chvilce ale zcela v pohodě. Moře u Long Isladnu není zrovna dvakrát čisté, to ale nemohu říct o pláži samotné. Čistá, bez odpadků. Nádhera.
Opět jsem se zde setkala s maximální ohleduplností a tolerancí. Nechápu, proč ve společnosti kolují míty, že Američni jsou burani. Ale je pravda New York není stejný jako okolní Amerika. Třeba to okolí poznám někdy v budoucny. Kdo ví. Ale ráda bych!
Po opakovaném čachtání ve vodě jsme usoudily, že lepší bude si povídat a opalovat se na pláži. Přece jen, vlny začaly být nad naše síly.
Bylo to tak fajn, slovy nejde vyjádřit!

Marie, Désirée a Anja na Long Beach :-)


Long Beach baby ! 



Po pár hodinách nás přepadl hlad, tudíž byl nejvyšší čas vyrazit do nějakého rychlého občerstvení. Tento plán se nám naštěstí nepovedl uskutečnit. Denise při hledání nějakého KFC či Wendy's zavolala její maminka, jestli nechceme jíst doma. Byly lasagne.
Všechny jsme souhlasily, takže to Denise otočila a plným plynem jsme směřovaly k jejímu domu. Bydlí kousek od "mého" domu. takže stejná čtvrť. Hned nás uvítala její rodina. Ramónu jsem už znala, jejího manžela ještě ne a jejího syna taktéž. Pán hrozně fajn, syn jakbysmet. A ty lasagne, které jsme měly na večeři navařil syn! (musím používat "syn" protože si jméno zas nepamatuji, promiň synu:D)
V průběhu večere jsme si povídali o všem možném. Vskutku zábavná rodina. Mít možnost poznat běžný život Američanů je prostě skvělá věc!

Já, Denise, Désirée a Anja 


Přijela i Eliza, která se vrátila z práce. Chvíli jsme ještě pobyly a poté se odebraly k domovu. Cestou domů jsme projížděli dost luxusní čtvrtí, nejbohatší částí Valley Stream. Velké domy, velké předzahrady, velká auta. Všechno velké. Při pohledu jsem se musela jen usmívat. Člověk když si vzpomene co viděl v TV a najednou to vidí v reálu. A bylo to přesně takové jaké jsem to znala.
Elize mi chtěla ukázat tzv. relaxační část Valley Stream. Je to celkem velké území na okraji Valley plné dětských hřišť, sportovišť, parků a míst kde rodiny z Valley tráví víkendy piknikem, grilováním či jinou odpočinkovou činností. A skutečně. U velkého jezera bylo několik rodin co si užívaly chvíle volna grilováním. Toto centrum je jen pro obyvatele Valley Stream, proto u brány dovnitř musíte předložit doklady, že zde žijete. Cizí sem nepustí. Já byla tedy host (trochu nelegální:D)
Další věc, která v Čechách chybí!
V neděli jsem se rozhodla nejít nikam. Na plánování co dělat v týdnu mám dost málo času, takže jsem neděli využila výhradně na plánování. Elize mi nabídla zda s ní chci jít do kostela. Vymluvila jsem se, ale chci jít s ní příští neděli. Po návratu mi nabídla zda s ní chci jet do velkého nákupního centra, pro změnu jiného (název se mi vykouřil z hlavy) a pak na večeři. Měl jít s námi i její syn a to byl důvod proč jsem odmítla zas.
Jdu si zas natáhnout nohy. To nic nedělání mě vysiluje:D  
Mějte se krásně, užívejte si de facto posledních prázdninových dní a těšte se na další info z Velkého Jabkla!! :-)

                                                                                                                                                             BB.

Žádné komentáře:

Okomentovat